sadsad x
asdasd

ZET Zeka SURAKARTA Zeka Oyunu

Marka: ZET
Ürün Kodu: ZET0033
Barkod: 8681161430473
Stok:
29
Kullanım Klavuzu
Not:
Kargo
  • 50 TL ve üzeri kargo bedava.
  • Planlanan Teslimat: 28.05.2019
63,00 TL
56,70 TL
%10


Kampanya

{{CMP.TITLE}}

{{CMP.DESCRIPTION}}


Paylaş:
icie.jpg (7 KB)
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Yaş Aralığı: 6-99

    Oyuncu Sayısı:

     

    Gelişim Alanları:

    Dikkat ve Konsantrasyon

    Bağlamsal Düşünme

    Strateji Geliştirme

    Mantık Yürütme

    Sosyal-Duygusal Gelişim

     

    Oyun İçeriği:

    1 adet ahşap oyun platformu

    12 adet mor taş

    12 adet turkuaz taş

    1 adet oyun taşları torbası

     

    Oyuna Hazırlık:

    Oyun platformunu çizgili alan yukarda kalacak şekilde oyuncuların ortasına düz bir zemine yerleştirin. Oyuncular renklerini belirledikten sonra (karşılıklı iki kenara) yatay ve dikey çizgilerin kesiştiği en alttaki 12 noktaya (oyun kutusu ön yüzündeki görselde olduğu gibi) taşlarını dizer. Kimin oyuna başlayacağı kurayla belirlenir.

     

    Nasıl Oynanır?

    Oyuncular taşlarını platformdaki çizgiler doğrultusunda yatay, dikey ve çapraz olarak ilerletebilirler. Hamle sırası gelen oyuncu kendi taşını bulunduğu kesim noktasından bir sonraki kesişim noktasına ilerletebilir. Rakibin taşlarını platform dışına çıkarmak için platformda bulunan dairesel alanlardan birinde en az bir defa tur yapmalıdır. Önü tamamen açık olan ve dairesel alanda bir tur yapan taş, karşısına çıkan ilk rakip taşını iterek o taşın yerinde durur ve yerini kaptığı taşı oyun alanından çıkarmış ve bu şekilde hamlesini tamamlamış olur. Oyunculardan birinin tüm taşları bitene kadar rakipler hamlelerini yaparak kazanmaya çalışırlar. Taşları biten taraf oyunu kaybetmiş olur.

     

    Dikkat:

    - Platforma taşların yerleşiminin doğru olduğundan emin olun.

    - Oyuncular oynama sırası kendisinde iken sadece tek hamle yapabilirler, bu hamle iki şekilde olabilir; ya kendi taşını yer değiştirerek (Herhangi bir kesişim alanında bulunan taşını yatay, dikey ve çapraz olarak yanındaki bir diğer kesişim alanına taşıyabilir, ancak bir defada bir yer değiştirme yapabilir.) ya da rakibin taşının yerini kaparak.

    - Rakip taşını çıkarmak için hamle yapacak oyuncu; kendi taşını düz bir doğrultuda (yatay veya dikey olabilir, çapraz olamaz) önü tamamen boş ve en az bir dairesel alanda tur yapmak şartı ile önüne gelen ilk rakip taşının yerini almış ve o rakip taşını oyun alanının dışına çıkarmış olur.

    - Oyuncular her oynadıklarında (ister taş çıkarsın, ister çıkarmasın) hamle sırası rakibe geçer, yani bir oyuncu peş peşe oynayamaz.


Bunu Alan Bunu Almış
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.