page contents " />
sadsad x
asdasd

ZET Zeka NUMBERS Zeka Oyunu

Marka: ZET
Ürün Kodu: ZET0027
Barkod: 8681161430374
Stok:
99
Kullanım Klavuzu
Not:
Kargo
  • 50 TL ve üzeri kargo bedava.
  • Planlanan Teslimat: 25.07.2019
77,00 TL
65,45 TL
%15


Kampanya

{{CMP.TITLE}}

{{CMP.DESCRIPTION}}


Paylaş:
üstün zekalılar.jpg (6 KB)
tem copy.jpg (6 KB)
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Yaş Aralığı: 4-99

    Oyuncu Sayısı:

     

    Gelişim Alanları:

    Problem Çözme
    Mantık Yürütme
    Bağlantısal Düşünme
    Dikkat ve Konsantrasyon
    Strateji Geliştirme
    Soyut Düşünme

     

    Oyun İçeriği:

    1 adet oyun platformu
    16 adet numaralı oyun taşı
    7 adet kapalı oyun taşı
    2 adet görev kitapçığı

     

    Oyuna Hazırlık:

    Oyun taşlarını ve kitapçıkları platformdan çıkarın. Önce birinci kitapçıkla oyuna başlayacaksanız, platformun sol üst dokuz bölme ile oynamanız gerekmektedir. Dolayısı ile kalan alanları kapalı taşlar ile doldurmanız gerekmektedir. İkinci kitapçıkla oyuna devam edecekseniz yine ilk yirmi görevde 9’lu bölmede oynamalısınız kalan görevleride platformun tamamında oynamanız gerekmektedir. Aynı şekilde birinci kitapçıkta sadece 1 ile 9 arasındaki rakamlara oyuna devam etmelisiniz diğer numaralı taşları oyun platformunun içerisine bırakabilirsiniz. İkinci kitapçık 21. Görevden itibaren ise tüm numaralı oyun taşlarını kullanmalısınız.

     

    Nasıl Oynanır?

    Görev kitapçıklarındaki ipuçları şu anlamlara gelmektedir.

    İpucunda sizlere bölmelerin herhangi bir noktasına direk sayı yazılır ya da bir bölmeye yıldız bırakılır ya da bir bölme renk dolgusu ile gösterilip bölmelerin kenarına bir rakam yazılırsa o rakam belirtilen yere ait demektir.

    Platformun herhangi bir bölümüne veya bölümlerine çarpı (X) işareti yapılıp kenarına bir rakam yazılmış ise, o rakam işaretli yerlere gelmemelidir.

    Platformun bölmelerinden bazılarına yıldız bırakılmış ve bırakılan yıldız kadar rakam da kenarına yazılmış ise, o rakamlar yıldızlı ile işaretli alanlara gelmelidir. Ancak hangi rakamın hangi yıldızın yerine geleceği kesin olmayıp diğer ipuçları ile bulmanız gerekmektedir.

    Platformun tamamı (9’lu ya da 16’lı olarak) verilmeyip de bir kısmını vererek soruyorsa, verilen desen alanın tamamında kaç farklı noktada oluşabiliyorsa o kadar olasılık vardır ve diğer ipuçlarını kullanmanız gerekecektir.

    İpuçlarını eşleştirerek kullanmak için ortak alan veya ortak rakamlara bakmalısınız.

     

    Dikkat:

    - Hangi kitapçıkla oyuna devam edecekseniz ona göre alanı ve rakamları seçmelisiniz.

    - Olasılığınız kesin değilse diğer ipuçlarını kontrol edin.

    - Oyun bitince cevabınızı arkadaki kısımdan kontrol ediniz.


Bunu Alan Bunu Almış
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.