500 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde KARGO BEDAVA!
Müşteri Destek Hattı : 02125744151
Menü

GO Ahşap Zeka ve Akıl Oyunu 5+ Yaş 2 Oyuncu (13x13)

Barkod : 8681161430930
(0)
Yorum Yap
525,00 TL
393,75 TL
%25 İndirim
Yerli Üretim
Daha Fazla ZET Zeka

Yaş Aralığı: 5-99
Oyuncu Sayısı: 2 

Gelişim Alanları:

  • Stratejik Düşünme
  • Mantık Yürütme
  • Dikkat ve Konsantrasyon
  • Sıralı Düşünme
  • Sosyal-Duygusal Gelişim

Oyun İçeriği:

  • 1 Adet Oyun Platformu
  • 64 İki Tarafı Farklı Oyun Pulu

Oyuna Hazırlık
Oyun platformunu ve taşları kutusundan çıkarın. Platformu oyuncuların ortasına düz bir zemine yerleştirin. Kura ile renkleri belirleyin. Siyah taşa sahip oyuncu oyuna başlar. 

Nasıl Oynanır?
Go oyunu, oyuncuların taşlarını platformda çizgilerin kesiştiği yerlere sırayla bıraktıkları ve rakip taşların etrafını kendi taşlarıyla kapatarak esir etmeye çalıştıkları bir oyundur. Oyunun amacı en geniş alana hükmetmektir. Oyuncular, rakiplerinin taşlarının etrafını kendi taşlarıyla kapatarak ve etrafında hiç boş kesişim noktası bırakmayacak şekilde o taşı veya taş grubunu esir ederler. Esir edilen taşlar oyun platformunun dışına çıkarılır ve tekrar kullanılamaz. Oyunculardan biri o boş alana taş koyup rakibin sıkışan taşını esir aldığında (ortada yeniden bir boşluk oluşacaktır) oyun sırası gelen oyuncu, o boşluğa bir tur taş koyamaz. Mecburen başka bir yerde hamle yapması gerekmektedir. Oyunun sonunda her oyuncu, etrafını tamamen çevrelediği alanların her biri içinde kalan kesişim noktalarını (her biri 1 puan), bu alan içinde kalmış esirleri (her biri 1 puan) ve oyun müddetinde esir edip topladığı taşlardan (her biri 1 puan) elde ettiği puanları hesaplar. Bunun yanında, oyuna önce siyahın başlaması sebebi ile haksızlık olmaması için beyaz tarafa oyun bitiminde 6,5 puan verilir. Bu şekilde elde edilen puanlar toplanarak oyunun kazananı belirlenir.

Dikkat
• Oyuncular taşlarını ilk andan itibaren platformun her yerine bırakabilirler ancak rakibin etrafını çevrelediği ve sadece tek kesişim noktası olan yere koyamazlar. Fakat rakibin çevrelediği ve içinde birden fazla kesişim noktası olan alana taş bırakılabilir, burada kullanacağınız strateji önemlidir.
• Oyuncuların taşlarının birbirine bağlı olması yatay ve dikey çizgiler doğrultusunda olur, çapraz bağlar ile mümkün değildir.
• İlk oyuna başlayan taraf siyah taşın sahibi olduğu için oyun sonunda beyaz tarafa 6,5 puan verilir.
• Nefes alanı taşın veya taşların yatay ve dikey doğrultudaki çizgileridir. Çapraz olarak nefes alanı oluşturulamaz.
• Rakibin sizin taşlarınızdan birini tek bir nefes alanı kalacak şekilde çevrelemesi durumunda o taşı veya taşları kurtarmak için o alana hamle yapmanız gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.