sadsad x
asdasd
%15
Yeni
  • 0
  • 1

Sayıların Savaşı Zeka ve Akıl Oyunu 7+ Yaş 2 Oyuncu

Marka: ZET Zeka
Not:
Kargo
  • 400 TL ve üzeri kargo bedava.
282,00 TL
239,70 TL
%15
ZET Zeka


Kampanya

{{CMP.TITLE}}

{{CMP.DESCRIPTION}}


Paylaş:
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Oyun Özellikleri:
    • Yaş Aralığı: 7-99
    • Oyuncu Sayısı: 2

    Gelişim Alanları:
    • Dikkat ve Konsantrasyon
    • Karar Verebilme
    • Görsel Algı
    • Mantık Yürütme
    • Sıralı Düşünme
    • Stratejik Düşünme
    • Sosyal ve Duygusal Gelişim

    Oyun İçeriği:
    • 1 Adet Oyun Platformu
    • 2 Adet Farklı Renkte Strateji Taşı
    • 64 Adet 2 Farklı Renkte Pul

    Oyuna Hazırlık
    Öncelikle oyuncular kendi renklerini seçer. Renklere göre 32 adet pul ve yine aynı renkte bir strateji taşı alır.

    Nasıl Oynanır?
    Oyunda amaç, sayı gözeneklerinin yer aldığı platform üzerinde işlem yaparak sayıların üzerini pullarla kapatıp ilk dörtlü dizeyi oluşturmaktır. Bu dörtlü dize yatay, dikey veya çapraz olabilir. Oyuna oyunculardan biri başlar. Oyuncular hem matematik işlemi hem de stratejik düşünerek dörtlü dize oluşturur. Bu arada rakibin de dörtlü dize oluşturmasına da engel olmaya çalışır. Birinci oyuncu strateji alanında bulunan ve kendi sayı dizisinde yer alan 0’dan 15’e kadar olan sayılardan birini seçer, strateji taşını o sayının üzerine koyar. Bu sayı diyelim ki 8 olsun; aynı şekilde sayı gözeneklerinde yer alan 8 sayısının da üzerine renkli pullarından birini koyarak üzerini kapatır. Hamle sırası rakibe geçer. Ardından 2. oyuncu 1. oyuncunun seçtiği sayıyla dört işlem yapacak şekilde strateji taşını kendi sayı dizisinden herhangi bir sayıya koyar. Diyelim ki strateji taşını 2 sayısının üzerine koydu ve bölme işlemi yapacağını söyledi. 8 bölü 2 eşittir 4 diyerek sayı gözeneklerinin yer aldığı alanda bulunan 4’ün üzerini kapatır. Sonra diğer oyuncu kendi strateji taşını kendi dizisinden bir sayının üzerine koyar. Diyelim ki bu sayı da 11 olsun ve çarpma işlemi yapsın. O zaman rakibin strateji taşı hala 2 sayısının üzerinde durduğu için kendi sayısıyla dört işlemden birini yapar. Örneğin 2 çarpı 11 eşittir 22 der ve sayı gözeneklerinde yer alan 22 sayısının üzerine kendi pulunu koyar, burada önemli olan pullarıyla dörtlü dize oluşturacak şekilde sonuç alacak sayıyı seçmektir. Dörtlü dizeyi ilk oluşturan oyuncu oyunu kazanır. Oyun dört temel işlemle oynanabildiği gibi seçilen tek bir işlemle de oynanabilir.

    Dikkat
    • Her hamlede yalnızca bir kutucuk kapatılabilir.
    • Oyun ‘Çarpma’ işlemine göre oynanacaksa: “0 sayısı” yutan eleman olduğundan dolayı bir sonraki hamleyi yapacak olan kişi kendi sayı dizisinde olan sayıya gidebilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.